Neljapäev

Väsitav päev nagu alat: kaks kontrolltööd + järeltöö
Peale kooli pidin kirjutama essee Ameerika kirjanduse tunni jaoks teemal: Slaughterhouse-five as an Anti-War Book.
Vääga raske on kirjutada midagi, kui sul iga viie minuti tagant käib 7aastane tüüp küsimas, millal see ometi valmis saab ja mida sa sinna nüüd kirjutasid? :D Väga raske on ennast nii ruttu inglise keelelt eesti keele peale ümber lülitada. Õnneks sain suht ruttu valmis ningi loodan, et ma sain sellest raamatust õigesti ikka aru.

Käisin täna pagarikojast kh läbi..ei suutnud vastu panna ja ostsin endale šokolaadikoogi tükikese. Megahead koogid on Keilas seal Liisi Leivakojas või mis iganes selle nimi ongi :D Teenindus on kaa väga mõnus. Mees laulis omaette samal ajal, kui mulle koogi jaoks karbikest otsis :D Mulle meeldivad sellised kompleksivabad avatud inimesed.

Õhtu on ka väga mõnus: heegeldan sinist titetekki ja kuulan lemmikmuusikat :)

posted under |

3 comments:

Kristiina said...

ma arvan, et tulevikus on su lastel ja lastelastel hea, kui sa neile tekke jms kuduma ja heegeldama hakkad :P

Nele said...

ega jah...kuigi ma ple kindel, kas mulle siis veel meeldib käsitööga tegeleda vms... Mul käib see nagu hooti peal vms :D

Kristiina said...

no vanaemana on sul ju veel rohkem aega :P

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"