hilinenud 8. märts 2010

Mega unekas on jälle...Pole ka ime: saksa keele tund ju siiski.

Hommikul sain teada, et me teeme lennuraamatu jaoks pilte. Ma oleksin tahtnud nagu ette kh teada, et vähekene inimlikum välja näha: oleksin end korralikult välja maganud, juuksed fööniga kuivatanud (muidu hakkab tukk möllama) ja kerge meigi teinud.
Selle asemel ma läksin magama kell 00:12 (äratus kell 5:50), tukk möllas jälle (olen nagu metslane) ja minu näost oleks võinud välja lugeda, et mind on öö läbi padjaga pekstud.

Ainus "lohutus" on see, et nüüd jäävad inimesed mind mäletama sellisena nagu ma iga päev koolis välja näen: unetuse käes piinlev zombie...

(Mul oli endast pilt kh joonistatud, aga mul ple scännerit :/ )

posted under |

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"