Õnneks on jõulud läbi, aga kahjuks tuleb kohe aastavahetus otsa. Muidu ei ole selles nagu halba midagi, aga ma ei viitsi enam reisida ühest kohast teise, vaid tahaks vahepeal niisama kodus kh passida, ilma, et peaks kuskile jälle sõitma.
Kingid olid suht naljakad sellel aastal..Peamiselt kokandusega seotud, kuigi ma ei kokka üldse palju tegelt. :D
Tegin Twitteri endale...Nüüd on halb tunne :D Mul jälle see põhimõtte värk nagu vms...ei..see ple isegi mitte põhimõte, vaid pigem see, et nüüd olen ma astunud sammu lähemale nagu millelegi...Ma tean küll millele, aga ei ütle, sest paljude arvates on see vale ja isegi minu arvates, aga ma siiski arvan nii :P Jah ma tean, ma panen segast, sest ma ei oska ennast väljendada.
Mõtlesin, et teen eksperimendi, et kas ma pean 10 päeva vastu, ilma, et asi üle viskaks vms...

Minu Twitter siis...

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"