Ma ei suuda enam...

Mul oli täiega igav, päev oli s*tt ja mõtlesin, et lähen hindan niisama igavusest Rates pilte... Ma ei suuda lihtsalt..ahastus tuleb peale. Vahepeal oli tõesti tunne, et ma hakkan lihtsalt nutma. Mul on tõsiselt kahju, et te hetkel minu nägu ei näe...

1. Kõik pildid on nii mõttelagedad kui vähekenegi saavad olla.
2. Ilgelt ajudele käivad pildid, kus demonstreeritakse oma muskleid, tatoveeringut või üritatakse niisama "lahe" mees olla oma idiootse naljaga vms.
3. Pildid on üleüldse sita kvaliteediga (udused, fookusest väljas jne)
4. Inimestel EI OLE enesekriitikat. (tunnen sügavalt kaasa)
5. Ära naerata, kui sul ple hambaid suus.

Ma jääksingi kritiseerima, kui ma veel neid pilt edasi vaataks, aga ma lihtsalt ei suuda...

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"