Minu ja Silvia mata tunni teema

Kas saab veel haigemat teksti olemas olla? =D See siis minu ja Silvia kirjavahetus mata tunnis...

Tere, mina olen porgand!
Tere porgand! väga meeldiv tutvuda! Mina olen kaalikas =)
kuidas läheb? Mul läheb võib-olla hästi.
Mul nii enam-vähem...
Miks sul nii enam-vähem läheb?
Tahavad mu ühepajatoiduks keeta =,(
Ma tean, mul sama. Minust tahetakse teha juurvilja suppi ja mis alles jääb antakse küülikule =S
Ma just kardan seda, et lapsed ei taha ju ühepajatoitu ja siis, et äkki läheb kapis hallitama vms...
ME PEAME VASTU HAKKAMA! porgand ja kapsas. Tuleb võimas salat!!!
ÕIGE JUTT! Kutsume kartulid ka appi!
Kartulid pole vastupidavad. Natukene piima ja juba on püree. Parem kasutaks küüslauku... nad tervislikud ja kibedad. Lapsed ei tule talle lähedalegi!
Oh jah! Õigus! Nad haisevad ju kaa piisavalt, et vaenlase eemale peletada.
Aga pärast sõda peab ikka rahukonverentsi läbi viima. Oma nõudlused esitada. Mida sa nõuad?
Paremat põllulappi!
Mina nõuan küülikute kastreerimist ja TJG (Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi) võiks ka põlema panna!
Ja ühe teatud klassi samuti!
Jah, tema ja tema arvuti, mis meie loodust rikub ja mille pärast meile happevihma peale sajab!!!
Täpselt!
Tegelt ma olen nuhk ja sain teie kõik plaanid teada. Pidage mind meeles kui VAPRAT HERNEST!
SA IGAVENE SIGA!!! :@
HERNES RAISK! =D


posted under |

4 comments:

Anonymous said...

KÄED EEMALE JÄNKUDEST!

Aga jah, kreisi tekst, mida te seal tunnis teete, ausõna noh!?

Nele said...

ei no..seda teemegi noh :D
ei tglt me üritame vahepeal õppida kah ikka...

Anonymous said...

Pmt, see küüliku asi oli naljaga, ega keegi seda txti tõsiselt ei peaks võtma.... :D
Aga muidu oli lahe, teeme veel äkki? :D Mis arvad Nele?

Nele said...

Tavai! :D
see ikka lõbusam kui igavas tunnis istumine ju :D

Newer Post Older Post Home

Blog Archive

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"