päike ja lumesadu

olete te kunagi näinud kudas päike paistab ja lund sajab ilma et taevas pilvi oleks? Üleeile ma nägin seda baltijaamas rongilt maha tulles...ilus vaatepilt oli...isegi väga ilus...

Täna kuulsin hommikul terevisioonist et täna on masendav päev. Mingid psühholoogid olid välja arvutand vms... jah..ma olen nendega nõus.. Tänane päev hakkas tõesti masendavalt. Olin keilas jaamapoole teel ja alles miki lasteaia juures kui avastasin et rong juba tuleb. Jooksin ennast hingetuks ja rongi jõudes olex peaaegu kokku kukkunud aga jh õnneks ei juhtund midagi peale selle et neli tundi peale seda oli halb olla ja köhisin pidevalt... Koolis nõudis õps kõigilt puudumistõendeid külmapühade tõttu ja ainult mõndadel vähestel olid ja mul kh polnud ja mõtlesin et hakkab jälle karjuma..aga oh imet..ta ei küsinudki mult!
Ma loodan et päev enam halvemaks ei lähe!

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"