Niisama nats loba c(=

Hei-Hei =)
ma nüüd üle pika aja jälle arvuti taga... mitu päeva passisin üksinda oma vanaisa korteris mis seisab hetkel täiseti tühjanana. Väga hea vaheldus sellele kärarikkale elule mis siin kodus tavaliselt on...noh vennad karjuvad ja kaklevad koguaeg =P. ja vahel viskab täiesti üle... seal aga oli hästi hea ja rahulik ja sai oma mõtteid mõelda ja kidrat harjutada..kuigi jh..mängida ma ei oska =D järgmisel päeval ma kutsusin Katu (my best friend) kah sinna ja ta tõi natuke süüa kh juurde..noh juustu, vorsti, leiba ja saia =D heh..mul smili maania =) ja sis me olime öösel kella viieni üleval ja vaatasimie tele jazzy..noh lugesime sealt smse ja suht koom oli vahepeal...nt sellised tuvumiskuulutused et: mees otsib meest tallinnast smsige ja sis tuli nr... v6i sis et: kaks 10-11 aastast poissi otsivad ilusaid sexikad tüdrukuid käimise eesmärgil smsige ja j2lle nr...
hmm... noorus on hukka läind XD oky oky..tegin nalja...jh..mul veidrad naljad.. ma tean.. ja sis kell kolm tegime endale süüa... praadisime kartuleid koos vorstiga aga see oli suht kuiv ja Katu ütles et: kahju et meil muna ple..lähme küsime kell kolm öösel naabritelt muna..ei tea mis näo nad teeksid? =D aga jh muidugi me ei läinud seda neilt kysima... hommikul ärkasime kell 10... päeval käisin vaatamas Harry Potterit kinos ja suht lahe oli kuigi vahepeal oli tunne et see Potter hakkab juba ära tüütama, kuid see eest..vahepeal oli nii põnev et ekraanilt ei saanud silmigi ära =D nii et siiski soovitan minna vaatama... aa ja soovitan piletid ikka tükk aega enne filmi algust ära osta sest need müüakse suht kiiresti välja!
Okey... ma ei teagi mida rohkem kirjutada =D vist nagu ple midagi...
ok bye... ex milallgi sis jälle saate mu loba lugeda kui arvutisse satun =D

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"