mõtted

Vahest tahaks lihtsalt midagi kirjutada, et mõistus päris sõlme ei jookseks. Kui ainult teaks mida kirjutada. Nii palju oleks öelda, aga ei oska ja ei tea.

Hetkel passin üksinda Laagris, päevik kuhu tavaliselt mõtteid kirjutan on Keilas.

Juba mitmendat päeva kummitavad mind kaks Vennaskonna laulu: Mängib dzäss ja Lend. Ma olen neid viimastel päevadel üha uuesti ja uuesti kuulanud, aga abi ei ole...Äkki oleks just sellest abi, kui ma neid ei kuulaks? Ühe laulu sõnad ma kirjutasin isegi märkmikusse käsitsi ümber lootes, et äkki need sõnad kaovad mu peast. Asi on läinud nii kaugele, et ma olen hakanud avalikes kohtades omaette ümisema... Peaks võõrutusravile minema. :P

"mind tõstab taevasse, taevasse kollane kuu!"

Hulluks ajav

Mõtlesin veel, et peaks hakkama uuesti pildistama. Hetkel mu elus puhkeperiood, aga vaikselt hakkab tühi tunne. Tahaks ennast väljendada jne...

Laagris on mõnus üksinda olla. Saab omi mõtteid mõelda, ilma et kellegi teise mula neid segaks. Keilas elamisest on puhkust vaja!

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"