gümnaasium vs ülikool

Hetkel passin koolis ja mul on jälle umbes kaks tundi vaba aega... Ma ei mäletagi, mida ma siia kirjutada tahtsin...ennem oli mõte olemas...


ahjaa! Ma hakkasin mõtlema, et ülikool on ikka palju mõnusam kui gümnaasium. Ma ei mõista, kuidas on gümnaasiumis üldse võimalik midagi õppida, kui sul on päevas umbes kaheksa tundi, iga tund on 45 minutit. Selleks peab olema ju väga kiire ümberkohastumuse oskus. Noh nt üks tund on saksa keel, siis tuleb venekeel ja kolmandaks näiteks keemia. Ülikoolis on päeva jooksul umbes 2-3 lonegut ja iga loeng kestab umbes kaks tundi. Nii on palju kergem keskenduda ju.
Nad võiksid teha põhikoolis ja gümnaasiumis ka tunnid paarikaupa. Vb põhikool ei saaks veel selle väärtusest aru, aga ma usun, et gümnaasiumile tuleks see vägagi kasuks. Lisaks sellele, et õpilased saavad paremini keskenduda, oleks see natukene ka nagu harjutus ülikoolieluks.

Samas võib sellega tekkida probleeme, sest õppeaineid on nii palju gümnaasiumis...

posted under |

1 comments:

Myy said...

Ma mõtlesin/ imestasin ka just ükspäev selle üle, et kuidas me küll gümnis selle ainete virr-varriga küll hakkama saime? :D Et seepärast oligi vb palju raskem, et koguaeg pidi ühelt ainet ruttu teisele üle lülituma.. Btw, ma täna korra märkasin sind keelekeskuse juures, aga inimliiklus oli nii tihe, et ma ei hakanud trügima :D

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"