Ütleb üht ja mõtleb teist

Ma vaatasin mai kuu cosmot ja mõtlesin avaldada veits enda arvamust artikli „ ütleb üht ja mõtleb teist“ kohta.

Tõesed väited:

1. Ta ütleb: „Võtame asja rahulikult ja vaatame, mis saab.“

Ta mõtleb: „Ma pole veel selgusele jõudnud, kas sa kõlbad mu pruudiks“


2. Ta ütleb: „Su sõbranna on super!“

Ta mõtleb: „Kui ma sinuga poleks, lööksin kindlasti talle külge.“


3. Ta ütleb: „Sa näed väga seksikas välja“

Ta mõtleb: „Kas me võiksime pärastpoole seksida?

(selle väite kohapealt ma ple päris kindel)


4. Ta ütleb: „Sul on uus soeng...Sa näed teistsugune välja“

Ta mõtleb: „Sa näed veider välja“


5. Ta ütleb: "Mul ei ole midagi viga."

Ta mõtleb: "Tegelikult on küll, aga mul pole tuju sellest rääkida."


Valed väited:

1. Ta ütleb: „Kas teeme arve pooleks?“

Ta mõtleb: „Mul vist ei klapi sinuga eriti.“


2. Ta ütleb: „See Mart on sul vist päris hea sõber.“

Ta mõtleb: " Kas teil oli mingi värk?"



Niisama huvitavaid väiteid:

1. Ta ütleb: „Mu eks on totaalselt hull.“

Ta mõtleb: „Ma keerasin talle käki ja nüüd on ta minu peale pahane.“


2. Ta ütleb: „Mu sõbrad on sinust täielikult sillas.“

Ta mõtleb: „Ma olen ka sinust täielikult sillas.“


3. Ta ütleb: „Hullult paljud sinu sõbrannad on hakanud perekonda looma.“

Ta mõtleb: „Appi! Ega sina ei hakka ometi ära keerama?“


4. Ta ütleb: „Kas sulle ei tundu, et nii pole kuigi mõistlik öelda?“

Ta mõtleb: „Naine, sa oled täiesti hull!“


5. Ta ütleb: „Miks sa pead nii emotsionaalne olema?“

Ta mõtleb: „Miks sa küll selline psühhopaat oled?“


6. Ta ütleb: „Nojah, sul on vist õigus.“

Ta mõtleb: „Ei ole sul midagi õigus, aga ma tahan, et see tüli lõppeks.“


7. Ta ütleb: „Ma ei mõelnud seda üldsegi nii!“

Ta mõtleb: „Just nii ma seda mõtlesingi, aga nüüd, kus ma näen, kui vihaseks sa said, oleks parem, kui ma poleks seda välja öelnud!“


8. Ta ütleb: „Äkki räägiks sellest mõni teine kord?“

Ta mõtleb: „Ma ei taha sellest mitte kunagi rääkida.“


9. Ta ütleb: „Ma ei masturbeeri üldse tihti.“

Ta mõtleb: „Ma teen seda tihemini, kui sina käsi pesed.“


10. Ta ütleb: „Sa pole midagi sellist voodis varem teinud, kust sa seda küll õppisid?“

Ta mõtleb: „Oled sa vahepeal mingite teiste meestega maganud või?“

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"