Silver and me simpsonized :D

posted under |

11 comments:

Silver said...

Täitsa meie moodi on ju:D
Armas oled(L)!

Sala said...

pole paha...

Anonymous said...

ma ei julge ette kujutada, milline mina olkes :D kust saaks selle vahva simpsoneerimise lingi

Nele said...

www.simpsonizeme.com

vahest on veits ülerahvastatud ameeriklaste poolt ja sis ei taha eriti hästi töötada.

Nele said...

to Silver: mina ei tea :D sa oled rohkem enda moodi kui mina :D

Sala said...

päh mis te jamate, ma näen üldse välja nagu jamaallane. Vihje, simpsonzeme töötab macil ainult safargia ;)

Silver said...
This comment has been removed by the author.
Silver said...

Macil muud normaalset browserit polegi.

Sala said...

mis sa jamad, BonEco (Firefox mac optimalized) on parim...

Anonymous said...

http://nelly-kingdom.myminicity.com/

riik sinule, saada link ka teistele sõpradele, iga klikk arendab

Silver said...

Oh mees....Kle tõesti osta elu endale!

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"