okei...minuga lubati teha midagi väga jubedat kui ma siia midagi ei kirjuta :D ma niiguinii ei usu teda sest ta on kuskil tallinnas ja ma keilas... noh tlgt öeldi et minuga juhtub sis oioioi vms :D
seda et kuidas elada olevikus? see on raske...mina nt ei oska. ma elan tulevikus ja mulle ei meeldi see sest et liiga palju unistusi on mis elusees niiguinii ei täitu...
asjad mida ma tahaksin õppida:

  1. kuidas inimesi usaldada
  2. kuidas mitte mõtelda nii palju
  3. kuidas mitte muretseda liiga palju
  4. kuidas olla kannatlik
  5. kuidas elada olevikus
kui on keegi kes oskab õpetada neid asju sis palun õpetage :D
tegelt ma tean vist isegi ühte kes oskaks aga tal on liiga rasked nõuanded..ta lubas kirjutada raamatu "Kassu annab nõu" nii et kui tulevikus näete sis ostke ära :D

posted under |

6 comments:

Anonymous said...

Mis värk on, et kirjuta oma blogisse ja kirjuta oma blogisse. Iga inimese enda asi, kas ta kirjutab või mitte. Seepärast ma enda oma enam ei täidagi.
Kuidas elada olevikus? lihtne, ära mõtle eilsele, ega homsele. Ainult liiga palju tänases ei tohi ka olla, homset tuleb osata ette näha ja mineviku tuleb mäletada.
See on hea, kui inimene mõtleb, kunagi ei saa mõelda liiga palju, saab mõelda ainult valedest asjadest, ehkki tegelikult on kõik mõtted õiged.
Kuidas vähem muretseda? see on iga enda ühe teha, seal osas nõu anda ei saa.
Inimeste usaldust ei saa õppida. see tuleb iseenesest sisetunde järgi. Kõiki ei saa ja ei tohigi usaldada.
Kuidas olla kannatlik? lihtne, tuleb kannatada(tunduvalt raskem, kui kõlab) aga lõpmatuseni ka ei pea kannatama, vahest tuleb enda eest ka seista, muidu jäävadki teised sulle pähe istuma.
"kassu annab nõu" ? Vähemalt üks ostja on sel raamatul olemas. Mina. Tahaks teada, mis nõu seal on.:)

Anonymous said...

Ma elan ka homses päevas :P . Ma ostan ka selle raamatu. ja usaldama peab tõesti sisetunde järgi;)

Anonymous said...

Raamatul tuleb suur löök vist.. Juba kaks ettetellijat :P

Kristjan Otsmann said...

pange aga kolmas tellija ka kirja :)

Täiesti nõus esimese anonymusega. Mdx, väga hästi töötab mu õpetaja Mart Parmase soovitus muretsemise vastu: muretsed kolm minutit ja siis aitab küll, rohkem pole vaja. Sest sellest edasi rikuda ainult enda päeva.

Unistusi on vaja, sest unistusteta muutub maailm halliks. Enamik unistusi ei täitu mitte kunagi, kuid nad aitavad meil olla paremad ning elada mõnusamalt.

Anonymous said...

tsau !
Mul on endalgi olnud probleeme ülemõtlemise ja sellega kaasneva põdemise või siis muretsemisega .

Avastasin iseeneslikult , et selle vastu aitab millegagi tegelemine, mis nõuab suuremat tähelepanu. Kuna mul on palju vaba aega, siis hakkasin avastama ennast nt koristamast :D ja see polnud lihtsalt koristamine. see oli juba küürimine. Proovisin ka käsitööd. Varda tööd ei mõju. Tikkimine ja õmblemine on siiski toimivad. Lugemisega võib ka edu saavutada :P

Nele said...

jaa raamatud aitavad :D
ma õnneks enam ei mõtle nii palju (vist)

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"