Ämblikmees võib ****** minna

posted under |

24 comments:

Anonymous said...

ja Batman ja Superman kaaa, mina olen ikka kõige kövem

Nele said...

Njah... ego ikka väga laes... =/

Anonymous said...

Kui ei oleks laes, siis oleks põrandal, sina ju asju põrandal ei hoia, ega ju?

Nele said...

umm..ma ei saa aru nagu..tglt hoian kyll osasid asju põrandal...
ego laes = ego suurem kui sa ise

Anonymous said...

Eino selles mõttes, et kõrge ego ei ole alati halb, ehkki mõnikord toob jama kaela küll. Liigse tagasihoidlikusega sama jama, tuleb leida kuldne kesktee. Minul on muidugi kuldse keskteega raskusi, kuna mina olen üsna suur ego.

Nele said...

Njah...tglt mul väga suur ega ple aga väga isekas olen kyll...vms...

Anonymous said...

Minu meelest sa küll isekas ei ole, ma olen ikka palju hullem.

Nele said...

ei no sa lihtsalt ei tea milline ma päriselt olen :D

Anonymous said...

Nojah, ega lõpuni ei saa kedagi tunda, aga mul on ju ilmatu aeg, et sind lähemalt tundma õppida, kui sa arvad, et ma sind vähe tunnen.

Nele said...

Kle saa aru, mul on poiss olemas ja sinust ei saaks kunagi mu poiss.

Anonymous said...

Ma saan sellest väga hästi aru. Kui ma mõtlesin lähemalt tundma õppimist, siis pidasin eelkõige silmas sinu iseloomu, ei ole vaja pahaseks saada.
Muul teemal rääkides, ei tea millal viimati oli sul mõnel blogi sissekandel nii palju kommentaare.
Hea dialoog tekib siin, tsipa veider, aga hea.

Nele said...

okei okei sorry...
jap...kommentaare on tõesti palju :D

-- said...

kuidas saab selline tüüp arvata, et ta on kõige kõvem mees. :D:D:D

Anonymous said...

Sa saad valesti aru. Ma ei ütle, et ma olen kõige kõvem mees maailmas. Ma lihtsalt väidan, et olen parem kui suvalised koomiksikangelased paberil kes kannavad keepe ja aluspükse pahupidi. Pealegi, kust sa tead, et ma kõva mees ei ole. Sa ju õieti ei tunnegi mind.

Nele said...

:D

-- said...

näost näha juba, et ei ole :D:D ma imestan, et sa üldse endast sedasi arvad, no pole võimalik lihtsalt. :D

Anonymous said...

No nagu sina oleks superideaal (Elis) Keegi meist pole täiuslik. See ei ole ju ometi kuritegu olla endast heal arvamusel.
Pealegi, mis mu välimusel viga on? Mitte ei saa aru millele sa vihjad.

-- said...

jaaa, ma olen sitaks superideaal ju :'D välimust on sulle kuhjaga antud.

Anonymous said...

Kuule, sa ei pea hakkama kohe solvama, ega inimene ei saa oma välimust valida, see antakse sündides kaasa. Ega sa ise ka just mingi supermodell ei ole, aga ma ei hõõru seda sulle nina alla.

-- said...

ma tahan ilgelt supermodell olla ka . sa lähed vapsee äärmustesse. :D

Anonymous said...

Kui keegi meist läheb äärmustesse siis oled see sina ja teps mitte positiivsetesse. Ma lihtsalt tõin ilustreeriva näite, ma võin sind ju ka Kopli rentslil*tsiga võrrelda kui sa seda tahad, aga mina ei lange nii madalale, et hakkakasin teist inimest mingite abstraktsete näitajate a la välimuse pärast solvama.

Nele said...

Jätkake samas vaimus lapsed :D lõbustage mind veel oma jutuga

Anonymous said...

OH sa raisk :D
ma näen nagu Kopli rentslilits väljaa :D ohooo, see on küll midagi uut :D kamoon, ennast kõvaks meheks ikka ei peaks :'D

Anonymous said...

Tuttav pilt ja jumala õige tekst :P

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"