Misty magamas koos oma sünnipäeva kingiga =)



Palju Õnne! =)

posted under |

10 comments:

Anonymous said...

NII ARMAS! Kas sa tõesti tegid oma kiisule sünnipäevaks kingi?

Nele said...

jp tegin :D

Sala said...

See on esimene kord elus kus ma arvan et kassid on armasad.

Silver said...

Kitty!!!:D

Nele said...

hahaaa!:D mu kiisu omas su oma armsusega ära! :D

Sala said...

Omatud armsusega. Mul on mark maas nüüd :D

Nele said...

heh...miks sul mark maas on? :D keegi niiguinii peale minu, taavi ja silveri mu blogi ei loe :D noh vahest loeb mu isa kh...

Nele said...

aa ja ema loeb kh vahest :D

Anonymous said...

Omatud armsusega. Heh-hee, no sellist asja kuulen küll esimest korda.

Nele said...

no ma lihtsalt ei leidnud muud põhjust :D

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"