Jälle mõtted...

Vahest on mul tunne, et see maailm polegi päris, kus ma elan. See kõik tundub nii kummaline ja võõras, kuigi ma olen siin elanud 16 aastat. Ma ei tea...
Tegelikult ma usun et meil pole mitte üks maailm vaid mitu maailma. mitmed maailmad moodustavad teiste inimeste mõttemaailmad jne. Aga vahe on selles et ühest maailmas saame me kõik osa aga teiste inimeste maailmatest ei saa.
Tegelt ma usun et me ei saa öelda, et just SEE elu on viisakalt öeldes nõme, sest iga inimene määrab ise enda elu. Nt sa oled koolis hingelise vägivalla ohver. Alguses sa kannatad kõik ütlemised välja, ajapikku su nö kaitsemull puruneb ja su maailm kukub kokku. Sa hakkad välja tegema isegi igast iitsatusest su selja taga ja kui keegi jälle midagi ütleb, tormad sa koolist minema ja jooksed läbi linna jõe äärde ja nutad.. ning mõtled: "miks just mina?"
Selline elu koolis ei ole just kõige toredam. See on sinu otsustada, sest sina ju otsustad, kas piinelda seal "põrgus" edasi ja lasta oma hingeelu veel rohkem persse minna või võtad midagi ette. Nt põgened sealt põrgust igaveseks. Ja kui sa otsustad sealt põgeneda , siis sa pead oma otsusele täiesti kindlaks jääma ja mitte laskma ennast mõjutada vanematest kes mämmutavad et: see läheb yle ja et see on sul järjekordne uitmõte. See võib ju üle minna, aga võib ka iga kell tagasi tulla... ja pealegi... haavad jäävad ikka alles...

posted under |

10 comments:

Sala said...

päris segane ja lahe tekst tuli, postita edasi oma mõtteid...

Nele said...

eks kui jälle igav hakkab vahetunnis eks sis kirjutan jälle :D

Anonymous said...

Täiesti huvitavad mõtted ja kahjuks ka valus tõetera, paljud kannatavad vägivalda, eriti vaimset ja on kordi, kus asi ei piirdu kooli vahetusega... brrr, õudne mõelda. Kahjuks igal ühel ei ole oma kapslit, kuhu peitu pugeda, nagu sa rääkisid, kahju, igal ühel võiks olla oma "happy place." Aga lisaks kirjaniku elukutsele peaksid ka psühholoogi elukutset kaaluma, sest sa oskad nii hästi rääkida ja seletada ja oled hea kuulaja.

Nele said...

ei ma ei usu et minust head psyhholoogi saaks sest mis hea psyhholoog see ikka oleks kes ennastki ei m6ista :D

Anonymous said...

Usu mind, ka minaa ei mõista ennast vahest ja ka paljud teised ei mõista. Selleks räägitaksegi teineteisega, et ennast avada ja mõista ja vaadata ennast kõrvalt. Pealegi peavad ka psühholoogid aeg-ajalt psühholoogide juures käima.

Sala said...

psühholoogid on nõmedad. Ehk see pisut lähedane teema, kuna isegi koolivägivalda tundud.

igastahes, (L)

Anonymous said...

No kle, ära`s niimodi ütle, psühholoogid väga vajalikud inimesed. Koolivägivallast, jah, eks ta ole jah nii, et paljud on seda kogenud, selline meie ühiskond juba on.

Nele said...

Mul on endiselt arvamus et psyhholoogid on mu vaenlased :D ja see minu arvamus raskendab mul veel rohkem psyhholoogiks saamist :D
kuigi jh... vb tahaks ajakirjanikuks saada..ma ei tea veel..aega on :D

Anonymous said...

Sinu vaenlased on psühholoogid, minu vaenlaseks on psühhopaadid, aga jah, ajakirjaniku elukutse on tore valik, muidugi aega on, sada korda jõuab ümber mõelda.

Nele said...

jap...aega on kyllalt :D

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"