Pilvitu taevas

Täna on taevas selge ja pilvitu, siit on näha kõike ja kõikjale. Vaatan alla, all vuliseb oja, mille juures mängivad kaks poisikest. Vaatan veel natuke aega ja arutlen endamisi, et mis tunded neid valdavad. Nad paistavad nii õnnelikud ja muretud, nagu neil üldse muresid poleks. Vaatan neid veel ja mõtlen tagasi oma kadunud elule ja lapsepõlvele, ohkan sügavalt ja muutun kurvaks.
Järsku tõuseb tuul ja hakkab hämarduma, vaatan kõrvale ja näen enda poole tulemas tumedaid pilvi, mis tulevad mu silme ette nagu mustad paksud kardinad-on saabunud torm. Juba ma näen esimest piksenoolt sähvatamas ja kuuldub ka vali tume kõmin. Võpatan, mõtlen mis edasi teha. Kõikjal on pime ja jahe. Uinun pilve peal.
Hommikul äratab mind ere päiksekiir, mis hellalt mu põske paitab. Taipan, et algamas on uus ilus päev. Vaatan alla, et näha, kas seal on kõik korras peale eilset tormi. Märkan, et üks puu on murdunud ja lebab kurvalt maas. Oja vuliseb ikka lõbusalt edasi nagu tal üldse muresid poleks.
Täna on taevas selge ja pilvitu. Siit on näha kõike ja kõikjale. Olen hing pilvitus taevas.

posted under |

6 comments:

Anonymous said...

No mitte midagi ei ole öelda, sul kohe on seda kirjandusliku soont, tulevikus peaksid kindlasti mõtlema kirjaniku karjäärile, kui kirjanikuks ei hakkagi võiksid mõne raamatu sellegi poolest kirjutada.

Nele said...

see mingi seitsmendas klassis kirjutatud tlgt... mingi esta 6ps toppis selle kuskile kooli almanahhi vist isegi :D

Anonymous said...

No kui pani almanahhi siis ju kohe tõestus, et hea asi, ega igat asja sinna ka ei topita. Seitsmes klass, mnja, praegu paned vist veel paremini teksti...

Nele said...

ei usu...:D tglt selleks et ma yldse midagi kirjutax peab mul m6te tulema :D

Silver said...

Egas jh, väga hea:)

Sala said...

this is weird. Et nagu väga 5

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"