ülevaade päevast

nonii...siin sis ülevaade minu päevast
1.ärkasin hommikul kell 6 suure vaevaga...hull unekas oli, oleks edasi maganud kui oleks saanud...
2.jooksin libedaga rongile, istuma jälle ei saanud
3.Järvel pritsis auto mu märjaks (ma tulin just sellepärast sõiduteepealt ära et ma talle ette ei jääks:P)
4.peale kooli sõitsin kristiinesse ülerahvastatud trollis, kus hakkas juba pressimise tõttu valus ja kuskilt plnud kinni kh hoida(minust ei saa elusees tallinnlast)
5. kristiines tulin kassa poolt välja ning hakkasin rahakotti koolikotti ära panema ja tõusin pysti ning hakkasin minema k6ndima ja sis käis *PÕMAKI* ma lõin pea vastu plekist kasti ära mis seisis posti küljes. (terve kristiine kajas :D) naeratasin, kõndisin minema, tehes nägu nagu midagi pleks juhtunud...
6. Keilasse jõudes pritsis jälle üks auto mu märjaks
7. Läksin apteeki silmatilkasid ostma ja rahast jäi puudu
8. jälle ma ei saa magama enne kella 23.oo

posted under |

2 comments:

Kristjan Otsmann said...

Kui nii hull päev oli, siis pole muud võimalust, kui et täna tuleb superhää päev :)

Nele said...

jap...täna oligi suht hea päev :D

Newer Post Older Post Home

Followers


Tsitaat

„And even if wars didn’t keep coming like glaciers, there would still be plain old death.“ Kurt Vonnegut „Slaughterhouse-Five"